Kondomi namesto toaletnega papirja
Nemci kopičijo le toaletni papir in rezance?
Ni res, pravijo pri podjetju Mister Size, saj se je prodaja kondomov povečala za skoraj 40 odstotkov.
Najprej je šlo le za majhno opombo, nato pa za tekoči gag, ki je postal viralen na spletu: Francozi - tako je bilo rečeno - v času pandemije Corone kopičijo kondome, medtem ko Nemci kopičijo toaletni papir. Pri Mister Size ne moremo razumeti, zakaj se je vsa Evropa smejala dolgolascem med Alpami in Severnim morjem. Naše številke, še posebej iz partnerske trgovine Vinico.com, govorijo nekaj povsem drugega in so primerne za povrnitev nacionalnega ponosa Nemcev: Odkar jih spodbujajo k delu v domači pisarni in bivanju doma, prodaja kondomov vztrajno narašča. Po dveh tednih domače izolacije smo zabeležili približno 40-odstotno povečanje naročil. Prepričani smo: "Ko gre za našo željo po seksu, smo Nemci boljši od našega slovesa."
Tudi v krizi imajo Nemci željo po seksu
Tudi v "normalnih" časih se ne moremo pritoževati nad pomanjkanjem zanimanja za naše izdelke. Nemci imajo enako veliko željo po spolnosti kot pripadniki drugih narodnosti.
Naš ustanovitelj Jan Vinzenz Krause ve, o čem govori, saj se ozira na desetletja izkušenj. Potem ko je Jan Vinzenz Krause, takrat star 17 let, med volilno kampanjo za Rudolfa Scharpinga leta 1994 delil kondome, za katere je po preizkusu ugotovil, da so mu vsiljeni, se je vprašal, zakaj se kondomi pravzaprav tako slabo prilegajo in tako kvarijo užitek uporabnika. Zato je najprej opravil pripravništvo pri proizvajalcu kondomov Billy Boy, ki so znani po vsej Nemčiji, nato pa je skupaj z bratom sprogramiral prvega spletnega svetovalca za kondome na svetu. "Želel sem deliti znanje, ki sem ga pridobil na tem področju. Moški, ki so iskali kondom po meri, so bili navdušeni. Tako se nama je porodila naslednja ideja." V svoji vrtcu v Bonnu je odprl spletno trgovino s kondomi in v vse bolj rastoči posel s kontracepcijskimi sredstvi vključil vso družino.
V iskanju popolnega kondoma
Danes, četrt stoletja pozneje, je vrtec postal srednje veliko podjetje v skupini podjetij Vinergy. Še vedno se ukvarjamo s popolnim kondomom, ki se prilega. In takšen, ki je tudi izjemno prijeten in ga je zabavno nositi. S kondomom Mister Size smo dosegli svoj cilj. Pravkar smo pri našem proizvajalcu v Maleziji ponovno naročili več milijonov kondomov. Samo v drugem tednu prepovedi stikov Corona - z več časa za druženje doma - je naša partnerska trgovina Vinico.com poslala več tisoč pošiljk zasebnim strankam, pri čemer niso upoštevane pošiljke trgovcem na drobno po vsej Evropi, ki kondome prodajajo v svojih spletnih trgovinah. V času Corone smo celo zaposlili več osebja, da smo se lahko spopadli z vedno večjim povpraševanjem. "Seveda nam je zaščita zaposlenih pri srcu, zato smo sprejeli ustrezne ukrepe, da bi jih zaščitili pred okužbo z virusom."
In kaj Nemci naredijo s kondomi, ki jih naročijo prek spleta? Zagotovo jih uporabijo hitreje in z večjim veseljem kot zaloge toaletnega papirja.